Regulamin sklepu internetowego www.bml.beyster.com.pl
§ 1
INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu internetowego pod adresem www.bml.beyster.com.pl jest firma Beyster Internatinal Sp. z o.o.z siedzibą w Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice, NIP: 884- 22-90-221, REGON: 891054922, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia- Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000521668, o kapitale zakładowym 200 000 zł.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Sklep internetowy pod adresem www.bml.beyster.com.pl prowadzi sprzedaż wysyłkowa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Adres do korespondencji / adres do zwrotu towaru:
Beyster International Sp. z o.o. / sklep BML
Śmiałowice 25c
58-124 Marcinowice
5. Konto bankowe sprzedawcy:
Bank ING Bank Śląski
Numer rachunku: 98 1050 1908 1000 0090 3110 4038
SWIFT/BIC: INGBPLPW
§2
DEFINICJE
UŻYTE POJĘCIA W REGULAMINIE SKLEPU – WYJAŚNIENIA
SKLEP – sklep internetowy prowadzony przez sprzedawcę pod adresem URL www.bml.beyster.com.pl
KLIENT – zamawiający, osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówienia w ramach sklepu.
TOWAR – produkty oferowane przez sprzedawcę do sprzedaży hurtowej w sklepie
CENA – cena brutto towaru umieszczona obok informacji o towarze, nie uwzględniająca kosztów dostawy towaru
ZAMÓWIENIE – towar/-y określone przez zamawiającego do realizacji, zgodnie z regulaminem sklepu
UMOWA SPRZEDAŻY- umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sprzedawcą a klientem, za pośrednictwem sklepu internetowego
KODEKS CYWILNY- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
FORMULARZ ZAMÓWIENIA– interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
KONTO– konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
FORMULARZ REJESTRACJI– formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
REGULAMIN – niniejszy regulamin
§3
KONTAKT ZE SKLEPEM
-
Adres: Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice
-
Adres e-mail: bml.biuro@beyster.com.pl
-
Numer telefonu: 74 850 68 80
-
Numer rachunku bankowego
Bank ING Bank Śląski
Numer rachunku: 98 1050 1908 1000 0090 3110 4038
SWIFT/BIC: INGBPLPW
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
-
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8-15.
§4
WYMAGANIA TECHNICZNE
5. Korzystanie ze sklepu jest możliwe dla zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem:
a) komputer klasy PC lub urządzenie przenośne umożliwiające połączenie z Internetem i posiadające system operacyjny,
b) szerokopasmowe łącze internetowe,
c) przeglądarka internetowa obsługująca: HTML, CSS, JavaScript,
d) włączona obsługa języka JavaScript,
e) włączona obsługa plików cookies,
f) aktywne konto e-mail.
§5
INFORMACJE OGÓLNE
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.bml.beyster.com.pl prowadzi działalność sprzedaży hurtowej artykułów tj. podpałki do grilli i kominków, brykietów, węgla drzewnego i kominkowego, środków do czyszczenia grilla i szyb kominkowych.
Przedstawiona oferta w sklepie internetowym, nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 K.C.).
2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Wszelkie zmiany cen i odwołania akcji promocyjnych nie dotyczą towarów już zamówionych w sklepie.
3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:
• przelewem bankowym – na konto firmy Beyster Internatinal Sp. z o.o.
Bank ING Bank Śląski
Numer rachunku: 98 1050 1908 1000 0090 3110 4038
SWIFT/BIC: INGBPLPW
tytułem: “BML + numer zamówienia”.
• płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PAYu.pl.
• za pobraniem – płatność przy odbiorze przesyłki.
§6
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego www.bml.beyster.com.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej.
3. Kupujący jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularzu zamówienia.
4. Złożenie zamówienia i dokonanie zakupu towarów może nastąpić z pominięciem procedury rejestracji lub być wypełnione przez zamawiającego w sposób prawidłowy formularza rejestracyjnego (podanie wymaganych w formularzu danych, niezbędnych do zrealizowania zamówienia : adres e-mail, adres dostawy, numer telefonu kontaktowego niezbędny do kontaktu z kurierem dostarczającym przesyłkę).
5. Złożenie zamówienia uwarunkowane jest zapoznaniem się i zaakceptowaniem regulaminu sklepu.
6. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne zamówienia realizowane są na podstawie loginu i hasła ustalonego przez klienta podczas procesu rejestracji.
7. Proces zamawiania przez stronę internetową sklepu składa się z następujących kroków:
a) wybór towaru dokonany poprzez dodanie do koszyka,
b) podanie danych wymienionych w pkt. 4
c) wybór formy płatności i dostawy
d) zatwierdzenie zamówienia poprzez przycisk „złóż zamówienie”
8. W trakcie składania zamówienia, od początku do końca, klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi na stronie informacjami zawierającymi odniesienia do zmian danych.
9. Po podaniu przez klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie zamówienia w formie:
a) podmiot zamówienia
b) jednostkową oraz łączna cenę zamawianych towarów
c) całkowity koszt dostawy
d) wybrana formę płatności
e) wybrany sposób dostawy
f) dane kontaktowe zamawiającego
g) dane adresowe odbiorcy towarów.
Po kliknięciu przycisku ”złóż zamówienie” klient otrzymuje e-mail informujący o otrzymaniu zamówienia, zatytułowany „Otrzymaliśmy Twoje zamówienie”.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych zamawiającego, w drodze kontaktu telefonicznego lub mailowego.
11. Umowa sprzedaży zastaje zawarta w chwili otrzymania przez sprzedawcę elektronicznego potwierdzenia, że wiadomość zawierająca akceptację zamówienia została odebrana przez zamawiającego. W zamówieniach telefonicznych przez moment zawarcia umowy sprzedaży należy rozumieć czas rozmowy w której pracownik obsługi sklepu przyjął i potwierdził zamówienie. Potwierdzenie zamówienia nie jest równoznaczne z chwilą jego opłacenia przez zamawiającego / klienta.
12. Sprzedawca nie realizuje zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu dostawy przez zamawiającego. W takim przypadku kupujący proszony jest o ponowne uiszczenie opłaty za przesyłkę lub w przeciwnym wypadku zamówienie jest anulowane.
§7
PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI
1. Klient zostanie poinformowany e-mailem o przyjęciu jego zamówienia do realizacji. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po otrzymaniu informacji o zrealizowanej płatności, lub w przypadku przesyłki pobraniowej, po złożeniu zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych.
Należną kwotę prosimy wpłacić na następujące konto bankowe:
Bank ING Bank Śląski
Numer rachunku: 98 1050 1908 1000 0090 3110 4038
SWIFT/BIC: INGBPLPW
Beyster Sp. z o.o. Sp.k. Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice
tytułem: BML + numer zamówienia
2. Jeżeli do 7 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe sklepu nie wpłynie cała należna kwota, zlecenie zostanie anulowane (nie dotyczy płatności za pobraniem).
3. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu. Wysyłka towaru odbywa się w każdy piątek, chyba, że jest to dzień ustawowo wolny od pracy. W takim przypadku wysyłka odbędzie się dzień wcześniej lub w poniedziałek. Sklep internetowy www.bml.beyster.com.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień niekompletnych lub wadliwych oraz w przypadku wątpliwości co do wypłacalności zamawiającego. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez e-mail lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.
W przypadku braku zrealizowania zamówienia w terminie, Klient ma prawo ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów i odstąpić od umowy.
§8
WYSYŁKA
Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską. W zależności od wybranej opcji koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do kwoty zamówienia. Średni czas dostawy przez firmy kurierskie w 24 h, max. do 48 h.
Informujemy, że doręczenia kurierskie są realizowane w godzinach 08:00 – 20:00.
Prosimy wybrać taki adres dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w tych godzinach. O szczegółach doręczenia, takich jak nazwa kuriera, który doręczy przesyłkę i numer nadania, poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.
Do 31.12.2019r. obowiązuje darmowa dostawa dla wszystkich zakupionych towarów. Koszt dostawy pokrywa firma Beyster w ramach promocji.
W przypadku wyboru opcji ‘płatność za pobraniem’ doliczona zostanie dopłata w wysokości 5zł. brutto.
W przypadku niedotrzymania przez firmę kurierską terminu doręczenia przesyłki, odbiorca musi zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym w obecności kuriera, podając faktyczną datę i czas doręczenia.
§9
ZMIANY W ZAMÓWIENIU
Zmiany dotyczące zamówionych produktów prosimy zgłaszać w ciągu 24h od chwili złożenia zamówienia. W przypadku chęci dokonania zmiany prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny.
§10
NIEZGODNOŚCI TOWARU Z WARUNKAMI UMOWY
Właściciel sklepu odpowiada wobec kupującego za niezgodności z umową towarów zakupionych w sklepie zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z póź. zm.). Ustawa nakłada obowiązek sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową gdy kupujący o tej niezgodności wiedział, lub oceniając rozsądnie wiedzieć powinien. Klienta w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umowa ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli jednak okaże się to niemożliwe do wykonania lub będzie to wymagało nadmiernych kosztów, klient ma prawo domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni kalendarzowych.
§ 11
REKLAMACJE
W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z umową lub wadliwego należy wysłać zgłoszenie reklamacyjne wraz z produktem na adres: Beyster Internatinal Sp. z o.o. / Reklamacja sklep BML, Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice. Do przesyłki należy załączyć:
a) kopię paragonu lub faktury,
b) rachunek potwierdzający koszt wysyłki,
c) opis reklamacji.
Prosimy o wydrukowanie i załączenie do przesyłki. Po otrzymaniu informacji o reklamacji ze strony klienta oraz po otrzymaniu towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z informacją o wadach, sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji natychmiast zwracamy równowartość opłaty pocztowej. Jeżeli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona to produkt wymieniamy na pełnowartościowy. W przypadku gdy będzie to niemożliwe, zaoferujemy do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze. Za towar zwracany bez podania przyczyny, koszt odesłania ponosi Klient.
§ 12
ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
2. Zwrot towaru jest możliwy, gdy towar:
a) nie był używany i nie został w żaden sposób zniszczony;
b) jest zwracany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;
c) zwracany jest z oryginalnym dowodem zakupu.
3. Aby odstąpić od umowy należy w terminie do 14 dni od otrzymania towaru wysłać pismo o odstąpieniu od umowy. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży towaru niezwłocznie (wraz z kosztami dostawy towaru do konsumenta). Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni kalendarzowych w formie przelewu bankowego na wskazane przez klienta konto, od daty otrzymania wypełnionego oświadczenia dołączonego do przesyłki wraz ze zwracanym towarem kierowanej na adres: Beyster Internatinal Sp. z o.o. z dopiskiem ZWROT TOWARU BML BEYSTER Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice. Koszty odesłania towaru do sklepu (ZWROT TOWARU) pokrywa klient.
§ 13
USZKODZENIA LUB BRAKI POWSTAŁE W TRANSPORCIE
W chwili odbioru przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie zostało uszkodzone, a taśmy nie zostały zerwane. W razie wystąpienia w/w naruszenia integralności przesyłki prosimy odmówić przyjęcia, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Następnie prosimy o kontakt z Nami w celu wyjaśnienia sprawy.
§14
POLITYKA PRYWATNOŚCI. OCHRONA DANYCH INTERNETOWYCH,
POLITYKA PLIKÓW COOKIES
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Beyster Internatinal Sp. z o.o. z siedzibą w Śmiałowicach, Śmiałowice 25c, 58-124 Marcinowice
2. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są dla celów realizacji zamówienia, przy czym Beyster Sp. z o.o. Sp.k., zgodnie z przepisem art. 23 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926), w zakresie, w jakim nie narusza przepisów powyższej ustawy, uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Użytkowników w celach marketingu usług własnych oraz dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
3. W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Użytkownik ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
4. Każdy Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Użytkownik może zmieniać swoje dane osobowe w panelu użytkownika, a także zażądać ich usunięcia.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla realizacji zamówienia.
6. W czasie wizyty na stronie internetowej sklepu, automatycznie gromadzone są pliki cookies (małe pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika), przechowujące informacje związane z korzystaniem ze sklepu. Dotyczą one identyfikacji sesji (w której z kolei znajdują się zakodowane informacje o zalogowaniu, produktach w koszyku, produktach ostatnio oglądanych oraz ustawienia sortowania i widoku produktów) oraz ustawień obsługi witryny sklepu, służąc optymalizacji korzystania z witryny sklepu. Użytkownik może wyrazić zgodę na stosowanie plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki. Użytkownik może także zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje odnośnie możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Należy jednak pamiętać, że w przypadku usuwania bądź ograniczanie korzystania z plików cookies, korzystanie z niektórych funkcjonalności witryny sklepu może być utrudnione lub niemożliwe.
7. Login i hasło ma charakter poufny. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane ujawnieniem go osobom trzecim. Zamawiający korzystający z loginu i hasła zobowiązany jest każdorazowo w przypadki ich zmiany, do aktualizacji swoich danych osobowych. Odpowiedzialność za brak aktualizacji danych ponosi zamawiający.
§15
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa sprzedaży zawierana na podstawie niniejszego Regulaminu podlega prawu polskiemu. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.
2. Niedozwolone jest dostarczanie przez Klienta do sklepu internetowego beyster-sklep.com.pl treści o charakterze bezprawnym.
3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2019 roku i jego postanowienia stosuje się do wszystkich zamówień złożonych po tym dniu.
4. Sklep internetowy pod adresem www.bml.beyster.com.pl zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie sklepu www.beyster.com.pl. Zamówienia otrzymywane przez sklep internetowy bml.beyster.com.pl przed umieszczeniem nowej treści Regulaminu w serwisie internetowym bml.beyster.com.pl będą realizowane według postanowień Regulaminu obowiązującego w dniu otrzymania przez sklep zamówienia.
Firma uprawniona jest do wydania nowego regulaminu i do dokonania zmian jego treści w przypadku:
a) dokonania przez uprawnione organy państwa zmiany przepisów prawa lub wydania orzeczeń mających lub mogących mieć w szczególności wpływ na określone treścią umowy prawa i obowiązki stron albo takich, które wpływają lub mogą wpłynąć na sposób świadczenia usług albo przepisów lub orzeczeń nakładających określone obowiązki osobom trzecim albo przepisów podatkowych lub innych nakładające nowe podatki, opłaty, albo zmieniających sposób ich spełniania,
b) zmiany warunków technicznych związanych z funkcjonowaniem sklepu, w tym związanych z postępem technologicznym lub technicznym,
c) wywołanych decyzją władz zmian w zakresie zasad komunikacji sieci internet lub też zmiany zasad organizacyjnych sieci internet.
d) siły wyższej.